среда, 28 октября 2015 г.

Автомобіль Chevrolet Cruze LS седан - Машина з власним обличчям

Відгук: Автомобіль Chevrolet Cruze LS седан - Машина з власним обличчям
Переваги:
Красива і стильна машина
Недоліки:
Проводка, малий кліренс
Якось давно читав, що хороші машини не повинні сильно відрізнятися один від одного. Напевно, в цьому є якась частка істини. Але при цьому ми всі добре розрізняємо, наприклад, Мерседес і БМВ.

Так вийшло, що моя дружина стала господинею цікавою машини - Chevrolet Cruze. Причому до неї вона на чому тільки (по роботі) не їздила, тому було з чим порівняти. Відразу скажу - я не шанувальник седанів. Зараз їжджу на Hyundai Tucson. Тому спробую викласти всі сильні і слабкі сторони цієї машини, тому що і мені іноді доводиться на ній їздити. Але дружині вона дуже подобається, і вона дуже ображається, коли я кажу щось погане на адресу її улюблениці.

У неї комплектація з автоматом. Як у відгуках справедливо пишуть про комбінації 1.6 двигуна і автомата, вона тупувата. Має місце чітке запізнювання між натисканням педалі газу і реакцією машини. В іншому претензій ні до динаміки, ні до керованості немає. Чудесно поводиться на швидкості, причому по відчуттях істотно знижено сприйняття максимальній швидкості. 160 км / год відчувається як 120. Чи не більше. Дуже стійка на дорозі. Це й не дивно при дуже маленькому кліренсі і загальної висоті машини. Дуже зручні сидіння. Начебто, бюджетна корейська машинка, але ергономіка добре продумана, хоча і не безперечна. Мені не подобаються ні ручки регуляторів кондиціонера, ні повітряні дефлектори в салоні. Ось кермо цілком заліковий - маленький з претензією на спортивний. Сприяє ефективному управлінню машиною. За просторості салону можна посперечатися. Дивлячись з чим порівнювати. Мені там тісно. Дружина задоволена. Тут на смак і колір ... Але найбільше мені не подобається витягувати своє тіло з неї ((Вже дуже низько сидиш. Я щось не помічав такої низької посадки навіть на інших седанах. Але це теж на любителя. Огляд в дзеркала заднього виду нормальний. Багажник теж заліковий. Причому цікаво зроблено управління з кнопки - одне натискання відкриває тільки двері водія, друга - інші, а багажник окремо. Цілком по-дорослому. І досить безпечно. Ось що ще не подобається - писк прі не надітому ремені водія . Конструктори хотіли як краще, а в нашій країні це призводить до того, що водії замикаються ремінь намертво і перестають ним користуватися. Тому доводиться постійно нагадувати дружині про необхідність надягати ремінь хоча б у далекій поїздці. Дуже незручно.

По надійності. Начебто не гірше інших машин. Але в 60 тис. Був сумний випадок - дружина встала в 100 км від дому. Машина просто відмовилася їхати на черговому світлофорі. Причому тільки вперед. Назад могла. Довелося тягти додому на евакуаторі. Майстри довго розбиралися в причині. З'ясувалося, що отгнівшие провід управління коробки ((Поміняли. Після цього я почитав в мережі про подібні випадки - виявилося, що це не рідкість. Провід низької якості повсюдно.

З поганого ще низький дорожній просвіт. Ну, не годиться він для їзди круглий рік в наших погодних умовах. Хоча б ще пару сантиметрів. Та й передній фартух норовить наїхати на бордюр. У результаті постійно відривається нижня пластикова смуга.

Комментариев нет:

Отправить комментарий